Och det bara fortsätter...

tänk internet  det bara fortsätter att krångla för oss i den här familjen. Det är som något virus som hänger i luften och infekterar gång på gång. Det är så det känns iaf...

KENNY BEGINS VAR SKITBRA IGÅR!!! Och jag måste säga att jag älskade låten som var i slutet som jag tror att johan Rheborg sjunger. Haha, Wollie Bollie heter den iaf. Skitbra. Och filmen älskade jag med, jag vill gå på den en gång till. Det är nästan så jag måste göra det alltså. Gå på Kenny två gånger. Haha! Det kanske är lite att gå över gränsen? Vem vet.
Efter så gick och och Linnéa hem till henne och lämnade av våra saker, för att sedan gå ut och gå i vårvädret. Jättemysigt och varmt var det och vi var ute och gick i nästan en timme. Mysigt värre. Sedan satte vi oss och kikade på en film, och Linnéa somnade! Senare kom Sanna, och jag åkte hem typ! haha...

väl hemma insåg jag iaf att jag inte hade ätit mer än godis under hela dagen. Inte ens frukost hade jag ätit, så jag blev akut hungrig och fick McDonalds av mammis och pappis! Nyttigt ska det vara...

Menmen, se Kenny på premiäre nu på Onsdag (om ni nu inte har sett den) DET ÄR ETT MÅSTE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback