Godmorning Baltimore...

Godmorgon på er!
Tänk vad skönt att vakna upp och inse att man faktiskt inte ska till skolan... inte idag heller. Känns nästan som sommarlov må jag säga. Töligt bara att de inte ger oss sommarlov redan nu, eftersom att vi ändå inte har några lektioner liksom. Menmen, nu klagar vi inte för att vi får vara lediga. Vi gillart!
        Jag vaknade ungefär för en timme sedan, skulle gå ner och släppa ut Nelly. Men inte låg hon där nere inte, den token hade inte gått ur sänger heller. Hon låg och sov i mammis säng, och hon ligger där fortfarande. Det är så det blir när jag och Nelly är ensamma hemma. Vi gör massa saker inte inte får göra, eller ja, Nelly gör massa saker hon inte får göra. Jag tittar på...(Nej jag säger till henne mamma, jag lovar!)

Jag tänkte dessutom ta bilen idag, men det visade sig att idag är visst båda bilarna borta. Dålig timning där tycker jag. Jag får väll cykla istället då antar jag, stackars mig - not. Men det var faktiskt ett tag sedan jag cyklade här i Säffle måste jag säga. Sedan alla fick körkort så är det nästan ingen som tar sig fram via cykel. Konstigt...


 Sötisen!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahaha, ja det vor ju lite tokigt om det stog så;) dom är från H&M, 99 kr styck :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback