Pigg.nu

Förut var jag så utmattad att mina armar inte ens orkade lyfta datorn från den plats där den stod. Nu är klockan några minuter över tolv och det är såhär dags jag har varit pigg de senaste dagarna. Då även idag tyvärr...Usch jag är så pigg och jag är pepp på att gå ut och sätta mig vid grinden och bjuda ordningsvakter (och Christer) på vatten eftersom de glömmer dricka, jag är pepp på att hitta plankare, och jag är pepp på att se folk få sina band klippda (OOOND ÄR JAG). Jag vill veta vad som händer, jag saknar radion!
        Jag drömde för övrigt om den där radion när jag sov förut idag. Det var en bra dröm och jag var så proffsig när jag pratade med den. Ja ni förstår nog hur tomt jag tycker det är nu när jag kommit hem. ÅH jag vill tillbaka.

Men nu ska jag faktiskt försöka att sova och förhoppningsvis vända rätt på dygnet!


 Haha, vi plattade håret nere i ett hörn i idrottssalen där vi sov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback