Storebror ser dig

Jag sov ungefär 2 timmar inatt. Jag var fett glad när jag vaknade iallafall - och nej jag vet inte vad felet på mig är riktigt! Hög på livet kanske. Haha... NOT. Iaf så hoppade jag på bussen halv sju, och kunde inte somna. Det var liksom mitt hopp när jag insåg hur lite jag verkligen hade sovit. Det luktade inge gott på bussjäveln.
Jaja, dagen har gått bra iaf, jag har varit glad och skrattig och allt har varit rolig. Linnéa var rolig på bussen, jag skrattade hela dagen åt henne. Alla var roliga idag.

Jag fick en bild på matten:


Jag ser dig!


Jag ser dig med! svarade jag...

Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

Asrolig dag :D jag fattar inte hur vi kan vara så roliga?!

2009-01-12 @ 21:24:58
Postat av: Lenny 24/7

Vi är så sjukt roliga!

2009-01-12 @ 21:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback