Rädda mig

Jag försöker få mig själv att må bättre genom att läsa horoskop. Min dag ska enligt dem bli ganska bra ändå! Framåt kvällen kommer jag ha massa energi. Jag ska lyssna på goda råd, tur att jag lyssnade på ödet då! Fast det var ju iofs igår det. Horoskopet är för idag...
Betyder det att jag kommer få fler goda råd, och fler orsaker till att göra bort mig? och fler orsaker till varför jag borde vara instängd?

Menmen, jag hade trotsallt väldigt trevligt igår hos Enneby! Uschamejen jag saknar verkligen högstadiet. Jag och Sandra kom fram till igår att vi saknar tyskan väldigt mycket också. Som sagt trevligt  var det. Träffade två klasskompisar till Josse med, en från arvika och en från grums! Alltid coolt det! Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback