Nallebudet

Jag har ju glömt att skriva om vad som verkligen piggade upp mig i veckan - Ett rött litet paket! Det kom på posten...
- HA, jag har fått paket!
Mamma trodde inte på att det var till mig så hon var tvungen att titta på det. Och det stod "josefine"! Så där fick hon... Det var från Nallebudet. Nallebudet liksom? Jaha tänkte jag, har jag varit med i någon undersökning, eller har jag glömt något jag har gjort ? Men det hade jag inte gjort, det var från Lisa, och det var min julklapp. JÄTTESÖT! Och jag blev verkligen jätteglad över det. Jag liksom log i flera timmar, och nu ligger Ola (För det är det han är döpt till, enligt födelsecertifekatet som följde med) på bordet bredvid sängen och varje gång jag tittar på honom så blir jag glad.

Jätteglad blev jag Lisa! Tack så jätte jätte mycket! =D


 Min lilla Ola...

Kommentarer
Postat av: Annan

Jag blir så glad att du blir glad Josse!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback