Let´s dance...

Jag hade egentligen skriva om dansaren Maria i det här inlägget. Om hur smal hon har blivit, sjukligt smal. Minns ni den helt normala tjejen som dansade sig till en seger med Måns? Hon är ett skelett.
Men när jag satt och kikade på lite bilder så såg jag något jag tyckte var roligt istället för sorgligt...


Isabella Löwengrip är så two years ago liksom. DAAAH! Haha, jag vet inte ens varför jag ens tycker att det är roligt. Men det roliga är nog att hon faktiskt har valt samma danskläder som Maria hade när hon dansade med Måns. Undra om det är samma, eller bara likadana? Tack gode gud att Måns valde att lämna den glittriga simdräckten på galgen bara!

Kommentarer
Postat av: Erica

hahahaha, så efter kan man väl inte vara, två år liksom, hahaha:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback