HeyBaberiba 2

Haha, jag har varit med Elli idag, hon kom och räddade mig ur sängen. Annars hade jag legat där hela dagen och sett patetisk ut alltså. Vi hade planerat att vi skulle börja filma igen. Vi hade fett kul, och det  var en av tiderna då jag skrattade som mest. Jag skrattade hela tiden, jag hade jävligt tränad mage då alltså. Helt seriöst!
Iaf så kom vi på att vi skulle göra en parodi på "Det okända", vilket slutade med att vi åkte hem till "blondinbella" för att prata med hennes döde ex.
Det blev helt hysteriskt, och mitt uppe i allt när vi satt och skrattade så vi grina så säger Elli:
- Tror du egentligen att det är någon som förstår det roliga?
- Jag har ingen aning...
- Det är nog bara våran humor tillsammans!
Det kan stämma att det är så.

MEN HUVUDSAKEN ÄR ATT VI HAR ROLIGT!!!



Kommentarer
Postat av: Erica

gud va jag och andreas skratta när vi tittade på detta:P skitkul var det=) bra jobb;) lägg ut HeyBaberiba 1 ;) kungen och drottningen och allt va de va:P kram på dig=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback