My new homie Charles Chicken

6 timmar senare är jag klar med det där jävla författarporträttet. Sa ju att jag skulle förstöra en hel lördag åt att göra den där grejen. Så jag har alltså umgåtts med Charles Dickens hela dagen. Även om jag råkade kalla honom för Chicken istället för Dickens i mitt författarporträtt. Vi skrattade tillsammans när vi insåg vad jag hade skrivit.

Mamma och pappa lämnade mig ensam och åkte på middag med vänner ikväll. De köpte Mc Donalds först dock, till mig alltså! Hehe. Så nu ska jag väl duscha, och sen blir det tv mys hela kvällen. Kanske läsa en bok, av Charles Dickens kanske? haha, nääää!


 Tog den här bilden på honom efter jag hade
jobbat med uppsatsen i 3 timmar. Han blev lite trött
kan man se på ögonen. Lilla Chicken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback