Vad är det med mig...

Jag somnade vid nio igårkväll... Så jävla trött blev jag helt plötligt! Sov till nio imorse.
Har varit vaken i tre och en halv timme, och det känns som om klockan skulle vara nio på kvällen igen. Jag är så trött! Ska och jobba om två timmar med, det här kommer gå bra känner jag! Jag kommer väl krypa ner i någon säng och lägga mig och sova där istället. Nej det kommer jag väl inte göra, men sängarna ser sköna ut faktiskt tycker jag!

JAg ska bjuda på muffins idag iallafall, bara för att det är sista dagen jag jobbar! Jag kommer precis till fikat också, så det blir ju perfekt det! Haha...


 chokladmuffins med vit choklad ovanpå!
Hoppas de gillar! ;D

Kommentarer
Postat av: evelina

jag är besviken på dig, är det inte ens värt att nämna att det var jag som gjorde dom ?

2009-08-13 @ 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback