Överdrivet hurtig

Hehe ja nu känns det som om att jag har en sådanhär dag då jag är överdrivet hurtig igen! Jag vaknade 08.30, av mig själv! Jag har verkligen vänt på dygnet åt ett håll jag aldrig har vänt det förut. Kul att testa på nya saker? haha! Men jag tror jag gillar morgonen. Iaf nu när jag vet att jag inte har något att passa.
        Fast idag har jag faktsitk något att passa (fast att jag inte jobbar längre), jag ska med en buss till Karlstad. Dock har jag inte bestämt vilken än. Men någon gång här framöver iallafall. Haha! Ska träffa Sanna på stan och gå och fika. Sedan ska vi till Sofie, som har fyllt år. Och så kommer ju Linnea med! Känns skönt att få träffa dem igen. Har ju inte gjort det på nästan hela sommaren. Typ bara sagt hej!

Jag fick två klänningar igår också, från stylebystars! ASSÖTA! Haha, på bilden iallafall. Den ena var så jävla stor så jag vet inte var jag tar vägen i den. Eller iaf vid brösten! Haha. Men det ordnar sig, den blev inte så stor sen när jag klippte lite i den. Haha.





Syns väl kanske inte så bra, men men!
Och ni får ursäkta att det är
"ta-kort-på-mig-själv-i-spegeln-kort"
Men jag har ingen kamera just för tillfället, så det blir mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback