Och hur gick det då?

Jo det gick ganska bra faktiskt. Jag hade liksom inget att vara nervös över! Tur det... haha. Men ändå är jag lite besviken över att jag inte var nervös. Vad fan har hänt liksom? Jag som alltid är nervös annars.

Men iaf, första körlektione var i en timme, då körde vi runt här i mitt kvarter faktiskt. Övade start i backe osv. Jätteroligt var det. Sedan var första teorilektionen, öva på prov på datan osv. Dagen fortsatte så och jag har iaf klarat ett, NÄSTAN två prov. Det är väl alltid något eller? Haha. Får öva mer imorrn...

En rolig grej jag gjorde idag ( Det går väl aldrig en dag utan att jag gör bort mig ) var att jag låste in mig på toaletten! Haha, herregud jag trodde jag skulle dö nästan. Haha. Det satt en lapp inne på toan om att man skulle trycka ner handtaget långt ner liksom. Haha... jag tryckte allt vad jag kunde men det funkade fan inte... Så en från receptionen fick komma och släppa ut mig. HAHA, PINSAMT! Jag kommer aldrig mer gå på den toaletten iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback