Galen frukost

Fy vad skönt jag sov inatt. Jag somnade innan elva och verkligen sov tungt ända till klockan var framåt sju där någon gång. Då vaknade jag första ggn och slängde ett öga på klockan då... Såg hur tidigt det var, vände på mig, somnade om. Andra gången jag vaknade var vid åtta, då var jag kissnödig och otroligt tät i näsan. Haha lite roligt eftersom jag ALDRIG vaknar för att jag är kissnödig. Alltså jag brukar itne vara kissnödig när jag sover. Haha... Det låt som om att jag kissar i sängen. Men det gör jag alltså inte.
Sista gången jag vaknade var iaf när klockan ringde kvart i tio. Så jag hade sovit nästan elva timmar, det är bra det. Nu är jag laddad inför helgen. Haha.

Det jag har gjort nu är en galet god frukost/lunch - Fattiga riddare med sirap, kanel och socker. Fett onyttigt men det gör inget för det är så jävla gött. Dessutom har jag en vanilj latte bredvid mig. Ännu mer onyttiga saker där. Men jag gillar det. Och nu kanske jag för en gångs skull är mätt hela fredagen. Det brukar jag aldrig vara.

Sanna följer med efter skolan, fest ikväll! Detta blir säkert bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback