Destination Stureplan

Haha ja jag och Sanna fick en liten impuls igår. Det började med att Sanna skickade ett sms "Ska vi boka resa till Stockholm snart?" Okej, vi har småpratat om att vi borde åka till Stockholm som vi gjorde förra våren. Så visst tänkte jag, och satte mig och kollade på vandrarhem, medans Sanna tittade på hotell. Det läskiga var att när  vi senare pratade med varandra i telefon så hade vi tittat för exakt samma helg. Utan att ens ha sagt något datum ungefär så hade exakt samma helg. Det var lite coolt.
Men iaf så slutade kvällen med att vi bokade hotell, två nätter på Stureplan i Stockholm då. Det var lite coooolt. Story Hotell hette det.  Det finns butiker i hotellet med designer kläder från New York och Milano. Haha, ja ni hör ju hur det låter alltså. Menmen två nätter kostade inte mer än 1590kr för båda, så typ 800kr var betalar vi bara! Hur billigt är det inte då? Vi passade på att boka biljetter till tåget dit/hem också. 237kr / person där. Så Ehm ja, lite impuls aktigt sådär så blev jag av med 1037kr igårkväll.

Det roliga är att vi fick en impuls och skulle åka, men vi åker först i maj! Haha....


 Bild från Hotellet!

Kommentarer
Postat av: malin

STUREPLAN?! nu jäklarns.. ;) Vilken helg åker ni upp? :)

2009-04-03 @ 18:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback