Både 18 & 19

Festligt har det varit i helgen också för den delen. I fredags var ju Sanna med te Säffle, och vi var hos Josse på kvällen eftersom hon har fyllt 19 år. Gammal och gaggig börjar hon bli, precis som Sanna. Vi var där på kvällen iaf ), sedan traskade vi ner till stan och Harrys. Faktiskt så var det fett mycket folk där och det var grymt trevligt. Jag hade gratis inträde också så jag kände verkligen att jag hade råd med en drink, så det köpte vi när vi var där. Firade lite sådär...Haha!
(2-0 till Färjestad står det nu)

Sedan i lördags var vi på middag hos Linnéa och det var supertrevligt. Hon hade fixat tacos, hade chips och godis och vi hade charader och grejer, och i vanliga fall brukar jag verkligen inte gilla charader - MEN igår var det så himla roligt! Fett mysigt och typ alla var samlade. Bara sofie som inte var där, så det var lite synd.

Men det har ändå varit en väldigt trevlig helg, fast trött är jag som bara den. Och jag och Sanna var i säng redan vid tolv igår tror jag? Om inte ännu tidigare, och somnade vid halv ett. Det säger ganska mycket om hur trötta vi var. Det är nog det tidigaste någonsin vi har somnat utan att vi ska göra något dagen efter. Haha... men men, man ska väl testa nya saker ibland också.


 Josse som fyllde 19 år



 Här är vi hos 18 åringen Linnéa! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback