Gammal goding.

Idag i skolan när vi pratade om sagor så blev jag så jävla sugen på att se "Trollet i parken", så jag var uppe på vinden idag och letade reda på filmen, som då var filmnummer 72 på våran filmlista. Haha. Vi hade så många filmen när vi var små. Det jobbiga är att den är på VHS, och då kan man inte trycka bort reklamfilmerna i början, man måste spola. Det värsta av allt är om man sätter i filmen och upptäcker att den inte är tillbakaspolad efter den förra personen som såg den. Nu är iofs risken väldigt stor att det var jag som såg den senast, men ni förstår? Haha. Jag kommer inte ihåg hurdan filmen är, men jag hoppas att den är så bra som jag tror att den är.
Ska titta på den nu!


Titta vad söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback