Packar

Jag håller på att packa lite smått just nu. Ska ju åka i väg till Stockholm imorrn så. Fett kul ska det bli, och så otroligt gött att komma bort så det finns inte. Alltså jag är så trött på allt här hemma nu så jag tror jag kan spy (Haha, visst var det lite vitsigt va?) konstigt nog känner jag preics likadant inför varenda lov. Varför? Jo för att folk velar framochtillbaka med mig hela tiden. Fett jobbigt.
Skönt att åka till Stockholm som sagt, blir att shoppa massor förhoppningsvis, vi ska kanske på bio och så ska vi kika liter efter något annat att göra. Det kommer bli kul.

Var hos farmor igårkväll med. Det var helt okej trevligt, jag och syrran hamnade framför idol och så. Haha, okej det var väl inte så roligt där kanske, när vi kom hem på kvällen var jag hungrig tillochmed! Gud... Haha.


 Gjorde till farmor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback