Dada´s Diamonds

Åh idag sov jag jättelänge... Eller ja, jag sov till nästan tolv. Sen fick jag ett sms av Sanna! Haha...
Skönt som bara den var det, fast konstigt nog är jag trött nu! Och jag som bara varit vaken i sex timmar liksom. Menmen, har sytt filtar hela dagen, 10 st. Duktig är jag!

Hittade en ring igår när jag satt och kikade runt på nätet lite. Alltså jag kan inte bestämma mig för om den är fin eller ful. Jag skulle lätt kunna anväda den om jag fick den liksom, fast den kostade ganska mycket så jag vet inte om jag skulle vilja betala för den, eller att någon annan skulle betala för den heller. Eller jo kanske... HAHA! Ehm jaja. ringen är från Dada´s Diamonds och kostar 790kr! Haha, åh jag skulle vilja ha den tror jag!


Haha, om någon vill köpa den till mig så finns den att köpa här:
http://www.sancy.se//system/campaign/view.asp?cid=39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback