Filmning pågår

Måndag idag, och det började med att jag så duktigt försov mig. Vaknade hela 33 minuter senare än vad jag ska, och på de där 33 minuterna brukar jag vanligtvis ha klätt mig, sminkat och grejet, ätit (jag ska inte skriva åtit, jag ska inte), borstat tänderna och sitta klar för att få skjuts till busstationen. Japp, men så var det minsann inte idag. Det var på något sätt skönt, men idag gjorde jag allt detta på 7 minuter. Jävla fart var det på mig. Jag hann tillochmed sitta och vänta på stationen så jag somnade till lite. Jag märkte att bussen stod där sedan och fick springa ut. Chauffören var glad idag iaf  "Åh godmorgon godmorgon" så sa han. Då blev jag med väldigt glad. Haha. Jag somnade faktiskt så fort bussen hade börjat rulla. Det var så skönt, sedan vaknade jag inte förrns jag var på busstationen i Karlstad. YES! Sedan är man alltid så nyvaken när man går av bussen, får liksom gnugga sig i ögonen för att se om man träffar dörren in eller inte.
Sedan att man möts av lilla Madde som alltid sitter där och ändå är hyffsat pigg, det är ett plus!

Jaja, så noggrannt har jag väl aldrig förklarat min morgon för någon.
Vi filmade iallafall idag. Efter många om och men fick vi tag i något som liknade ett kaffepaket. Vi skrev ut ett från datorn. HAHA, misslyckat. Men det blev bra ändå. Sedan att vi var och spelade in i ett inglasat rum var lite misslyckat, och ganska pinsamt. Vi var utklädda till max, och folk var väldigt roade av oss när de gick förbi. Litegrann som apor i en bur kände vi oss som. Haha, men någongång ska man väll känna sig som det med.

Jag lagade mat idag när jag kom hem också, till hela familjen. Så nu håller jag på att förhandla om en rimmlig lön med mamma. Med tanke på att jag faktsitk skar lök (Det gråter man av) så borde lönen bli lite högre, dessutom så räckte det till matlådor också. Ännu mer löneförhöjning. Ja alltså det var potatis och lök soppa jag gjorde. MEGA GOTT var det! Jag är bäst på att göra det. Men det är väll det enda. Nu vill mamma att jag ska laga mer mat, så jag håller på att leta recept på internet, jag ska överraska dem!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback