Matteprovet

Alltså jag gjorde ju matteprovet idag. Imorse var jag helnervös och min kära lilla mattelärare frågade om jag var laddad och om jag behövde hjälp med något innan provet. Ojojoj, nära att jag sa till då att jag inte ville göra provet. Gud jag ville inte. Men sedan satt jag där med provet framför mig iallafall. Första talet gick bra och sedan knaglade jag mig framåt. Och jaa, jag tror det gick bra. Helt nöjd var jag när jag gick ut därifrån. G får jag iallafall, och för hoppningsvis mer än 7 poäng denna gången. Men detta får jag reda på först imorrn tror jag... Hoppas starkt på minst VG hahaha ! Jag begär inte lite alltså.

Men annars har det inte hänt så mycket idag. Hade samhäll som vanligt, engelska som vanligt. Eller just det, efter engelskan så åkte vi till universitetet där det var Ung företagsamhets mässa. Det var ju lite trevligt. Haha, fast vi frågade faktiskt våran kära Svenskalärare väldigt snällt om vi fick åka innan. Och det fick vi, han är så snäll Lilla Hans! Men iallafall så var det väldigt trevligt där borta. Alla kompisar från Säffle var där och kikade, och det är ju roligt att jag för en ggns skull känner igen någon i karlstad. Jag kände halva stället nu nästan. HAHA lite lätt överdrivet. Men mycket godis fick man och det är ju alltid trevligt det med. Jag har inte köpt lördagsgodis på länge nu, hahaha. Visst, alla kommer ifrån det när de är 10, men inte lilla jag. JAG SKA HA LÖRDAGSGODIS! Men iallafall så har jagi nte köpt det på länge nu. Haha. PÅ lördag får det bli, då är det ju ändå final i melodifestivalen.

På tal om melodifestivalen, Gert Fylkin har ju någon jävla kampanj om Christer Sjögren. OJ, om han vinner då lovar ajg att jag kommer iallafall inte säga att jag är svensk när jag åker utomlands. Usch vad pinsamt! I love europe. BLÄÄÄH. Visst han är ju värmlänning och det är väl lite ballt och så, men det är ju rongedahl med har jag hört. Så jag hejar på dem iallafall. Jag ska nog ta och styra upp någon slags hemma melodifestivalen kväll på lördag. Typ som i lördags liksom... Men jag vill ha schlager karaoke! Det höjer liksom stämningen. Och Björn.... Japp så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback