Kort...

Det roligaste jag vet är när mamma ber mig göra saker som jag vet att jag är hyffsat bra på. Slå in paket, göra kort, göra film, skriva något, jaa typ pyssla och greja! Min nya hobby är nog allt som har med scrap booking att göra. Jag köpte ett block i veckan ju och nu vill jag inte göra något annat. Jag gillar är att göra kort i photoshop också... Folk blir alltid så nöjda när jag gör det. Idag bad mamma mig att slå in en present åt en av hennes kompisar som passade Nelly i somras när vi var i Spanien, dessutom fick jag göra ett kort. Kortet blev visserligen lite halvtaskigt men jag är ganska nöjd ändå. Haha! Det är baksidan som räknas, för där sitter det en femhundralapp!
 

Det där blev till Mammas kompis! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback