Plattång..

Haha, fick precis reda på att jag ska få en ny plattång. Mamma tycker att jag och Evelina ska ha en varsin, eftersom vi bara har en så blir det lite krångel ibland om någon av oss ska bort.  Jag har redan valt ut några som jag vill ha:P Alla är rosa och priset varierar mellan 395-1999kr. Två av dem är i sammarbete med rosa bandet. Jag gillar rosa bandet. Jag ska köpa en bag från rosa bandet. Då de sammarbetar med Champion/ Stadium.
Men i alla fall, jag hoppas jag får någon av de rosa! Då skulle jag bli lycklig.

Nu borde jag resa mig ur sängen och kanske sätta på mig något annat än mitt lila nattline med snobben på. För Lisa kommer om ungefär en kvart... Eller typ lite mer kanske, men nästan. Jag skulle kolla på Idol reprisen idag med. LYCKAT, kom på alldeles nyss att  jag har haft tv:n på ljudlös och nu har jag missat en timme! Smarta jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback