Sicket Flyyyyyt vi har:P

Jag satt o va så duktig igårkväll innan ja skulle gå o lägga mig. Pluggade lite glosor o så :O Oså kom vi till skolan på morgonen, hade tyska först. Sitter där o så blir klockan tio över åtta, o så har hon inte komme, de är ingen som tänker på det typ o så bara, får vi reda på att vi inte har nån lektion. Lite små störande eftersom det var första lektionen:P haha. Men gött iaf att inte ha den. Fast att ja hade gjort läxan (a) haha;)
Men iaf så stack ja o Ericaperika hem till mig o typ satt här i nån timme eller så ;) Sen åkte vi tillbaka till skolan o hade bild. Gött att man har så nära till skolan asså;D haha. På bilden så gjorde vi inte så mycket egentligen. Vi skrapade i skrapkartong om hur vi uppfattar en vinternatt^^ haha. Yey, Lisa kom på efter kanske typ bara nån sekund vad hon skulle göra, för mig o amanda tog det ju då lite längre tid^^ SOM VANLIGT;D haha Eller iaf precis som när vi skulle skriva haiku. Eller vad det heter. 5-7-5 grejen iaf;D
- Solen skiner nu
I dina blåa ögon
men det regnar ju.
Min och Amandas eftersmarta 5-7-5 grej;) haha, bäst vi är då ! 
Aja iaf så hade vi typ engelska sen då va^^ Hmm. Ja, jag har inget mer att tillägga förutom att det heter poem, inte poesi på engelska ^^ hahaha!:P Ägd lärare.
Sen hade vi vår livs första naturkunskap, spännande asså! (Nehe)
Eller ja, det var ju mkt bättre än matte typ. För ja gillar inte matte asså;) haha. O ja går natrur. BRAVO! :)

Efter skolan skulle ja o Amanda ut o köpa födelsedagsprisent till Lisafisa som fyller 17 på söndag ^^ Cooooling där ;) haha. Vi hittade iaf något som var bra, fast Lisa inte sagt vad hon önskat sig:P Grattis Lisa, du ska få en penna med grodor på :D HAHA
Fast före det så var vi ju hemma här och gjorde vofflor^^ gud, ja har aldrig vart bättre. Har iof aldrig gjort vofflor förut heller men ändå^^ Om man inte räknar med den ggn ja o elli gjorde vofflor av pankakssmet. men det ränkas inte för den ggn var helt misslyckad^^:P hahaha.
Sen gjorde vi klart vårat "lilla" projekt. Snyggigt värre asså. Och så hade ja ju tänkt då va att ja o amanda skulle slå in lisas prisenter o så skulle ja säga det, men istället blev det:
- Vischka...Vischka...ehm
- Ska vi slå in Lisas prisenter ? :P
- Haha, ja det var det ja försökte säga.
- HAHAHA;D
Ohja, jag pratar så bra ...

Sen kan man säga såhär att ja ska testa en ny grej som ja kom på att ja var tvungen att fundera över igår. Och när ja hade funderat klart på det så somnade jag. När jag vaknade imorse så tänkte ja: Fan, detta måste ja ju testa.
Asså, om man tätar till hålet där vattnet rinner ut i en dusch typ. O så stänger man dörrarna:P Alltså om man har en kabindusch som la lärt mig att det heter idag^^ ah iaf, om man gör det o så sätter på vattnet, då borde duschen fyllas :P haha. O jag måste bara testa om det funkar asså:P Det vore värsta skitballt om det gjorde det. haha. O så typ simma omkring där inne:P haha. Vilken syn asså ^^ Ja kan skratta bara ja ser bilden framför mig.
Aja, då är det torsdag imorrn redan :D GÖÖÖÖÖÖTTT!:P Haha, sovmorgon 40min iaf;) Sen sluta ett:P Och det kallar ja flyt iaf.
Aja, ska göra nått nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback