Spårad kväll

Spårade rätt rejält igår! Sådär härligt spårat där allt bara händer och man ångrar det dagen efter, men som ändå kommer vara något man skrattar åt långt efteråt.

Hm... jag och Lisa bestämde oss för att testa gå till Huset igår. Har hört både ris och ros om det stället, men testa måste man ju. Och jag tyckte att det var roligt i alla fall. Lisa och jag raggade upp några killar, följde med på efterfest, haha. Fast vi hade ingen aning om var, vi bara hoppade in i en taxi med dem. Hamnade i alla fall i Dalvik i typ en källare? Fast asfina lägenheter. Bussarna hade slutat att gå... så det var ju bara att stanna där till de började gå igen liksom.

Kom hem 9 imorse sååååååååååatte, är lite trött dåva.


Köpte nya leggings igår med... passade bra till mina naglar! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback