Life´s a bitch

Storhandlade ju idag. Och jag passade faktiskt på att köpa bakpotatis som jag håller på att göra i ugnen just nu. Ska bli gott. Potatis liksom <3 Köpte skagenröra också, var en stor bruk på extrapris så 15kr för det! Haha. Prismedvetna tjejen. Insåg frästen för några veckor sedan att laktosfri pucko kostar lika mycket som vanlig laktosfri mjölk. ALLTSÅ tjänar jag på att köpa pucko i längden eftersom jag typ bara har mjölken till att dricka oboy, och tillslut tar ju oboyen slut, och så måste jag köpa både mjölk och oboy. Smart va ?;) Pucko blir hädanefter. 
.
När maten är klar ska jag iaf lägga mig i sängen, äta mat, tycka synd om mig själv, äta choklad, och titta på film, sen tycka ännu lite mer synd om mig själv. Låter som en bra kväll va?

Kommentarer
Postat av: i

Vi kan tycka synd om oss själva tillsammans.

Choklad låter för övrigt inte så dumt... care to share? :x


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback