Det tar liksom aldrig slut

Nackdelen med att dricka så att man får lite minnesluckor här och där, är att det kommer alltid tillbaka små glimtar av vad man har glömt. Har fått sånna bilder i huvudet hela dagen. Ibland håller det på i dagar. Stod nyss framför spegeln och tvättade bort sminket. Fick en bild av hur jag sitter på golvet och tvingar en kille att känna på mina armmuskler. Eller snarare klappa på mina armmuskler. För alla som känner mig VET att klämmer man på mina muskler så känns de inte. De finns liksom inte då. Men klappar man lite lätt över dem så känner man allt en lite bula. Haha! Japp, dessa muskler satt jag och skröt över. Berättade att jag har fått dem av att gå på Afrikansk dans. WTF liksom?! En av de minst jobbiga återblickar jag har fått idag.

Kommentarer
Postat av: Ayse

Söt header. Fin bloggdesign :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback