Brev

iiiih idag låg det ett brev i min brevlåda. Haha. Typ första roliga brevet jag fått sedan jag fick Ericas studenkort. Det här var dock av mammis och pappis...



Haha ja vad ska man säga. En reflexnalle fick jag alltså. Lite roligt sådär. HAHA! Vill ha mer paket på posten. 
Frågade mamma om hon tyckte att hennes 20åriga dotter skulle passa med en nalle på väskan. Japp, det tyckte hon, och jämförde med sin 17åriga dotter som minsan satte nallen på väskan med en gång. Nu MÅSTE jag ju sätta den på väskan jag med. Kanon!

Kommentarer
Postat av: evelina

mer 18....

Postat av: Josefine

haha men skärp dig! Du är ju 17. Och vad jag vet så är man 17 ända tills man har fyllt 18, och det har du inte gjort än!

2010-10-07 @ 22:27:26
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback