Vit dunig kanin

Om jag hade varit ett djur hade jag varit: En vit dunig kanin
Om jag hade varit en blomma hade jag varit: En prästkrage
Om jag hade varit ett fordon hade jag varit: En rosa bubbla
Om jag hade varit en "möbel" hade jag varit: En rosa skrivbordslampa

Iallfall om mina vänner får säga sitt. Haha! Vi hade en övning igår på textkommunikationen. Vi skulle jämföra varandra med olika saker så. Det var roligt tycker jag. Sedan började vi skriva anställningsbrev! Idag tror jag vi ska gå igenom CV. Sedan kan ja söka jobb! Det är ju bra... haha!


 Hehe egentligen skulle jag lägga upp "Fredagsmys"
men så rekommenderade youtube för just mig att jag skulle titta på den här.
Sparris och bollar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback