Din önskan är min lag?

Jennifer ville att jag skulle ta kort på all snö vi har i säffle, med min älskling. Kameran då alltså...Hon sa iofs inte att jag skulle blogga om det. MEN, det är det snabbaste sättet att leverera mina härliga vinterbilder till henne, och så många andra ;) haha


 Kolla fågelboet... fåglarna kan prommenera in i det om de vill.


 Grannarna behöver inte använda trappan upp till dörren
de kan gå i snöhögen...


Nelly gillar inte att hon inte ser vad som händer hos grannarna!


Hon ser bara vad som händer nere på gatan!
Lite långtråkigt tycker hon.
Det sa hon till mig...


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha stackars Nelli;P va ensam och bedrövlig hon ser ut på den sista bilden när hon bara sitter där och längtar efter nått hon inte har^^

2010-02-05 @ 22:51:57
Postat av: Jennifer

Tycker det var bra att du bloggade om det. Tack för de fina bilderna. Mycket snööö!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback