Tidigaste morgonen

Det är en trött Josefine idag! Visst är det fult att prata om sig själv i andra person? Ändå gör jag det jätteofta!
Jaja, börjar halv nio idag så ska väl snart kila upp till bussen för att hinna antar jag. Värsta är att det är tiden då det är mest folk. Dock inte på min buss som är typ "tantbussen". Men på torget, och till skolan. Varför är jag så negativ? För att det är höst! Och för att jag är frustrerad och förvirrad och blablabla.

Sanna och jag ska ses ikväll iallafall, iofs ska vi ses hela dagen idag med, men ändå! Men eftersom det är på kvällen mest som jag och Sanna kommer igång och pratar riktigt djupt så kommer jag väll att vara ännu mer frustrerad och förvirrad sen när jag väl är ensam! HAHA...

Allt är Herrhagens fel! :) haha.


Kommentarer
Postat av: Lisa

kaka..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback