Frästen...

Hehe jag fick ett brev hem från "Säffle Kommun" förra veckan.
- Jaha, nu är det biblioteket igen!
säger jag till mamma och öppnar brevet.
- Oj, ett rött papper, nu måste de vara jättearga på mig!

Det var inte biblioteket (för en ggns skull) utan det var från mitt sommarjobb, och det var en förfrågan om jag ville jobba under jul och nyår. Så nu har jag ringt och sagt att jag vill jobba, om det finns några tider att jobba liksom.

Är inte det lite vuxen poäng om något?
Det och diska! Det är vuxet.

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

fin blogg! :)

Postat av: malin!

Definitivt vuxenpoäng. Jag har också samlat ihop en hel drös idag! Och du kan aldrig ana hur. Jag har för första gången betalat räkningar!

2009-10-19 @ 22:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback