Barcelona

Haha jaa jag är i Barcelona nu då. Lisa sitter och pluggar lite och jag sitter vid en annan dator.

Jag var asnervös imorse när jag skulle flyga, men hamnade bredvid två snygga norska killar som bjöd på sprit! hahaha! tänkte att det var bra att sitta bredvid två stora starka karlar när jag var så rädd liksom. Visade sig dock att de var lite nervösa som jag.
När jag kom av planet idag så tog det ett bra tag innan vi hittade varandra. Lisa var i en helt annan byggnad så jag fick till och med fråga någon var jag var, och givetvis pratar smarta jag SVENSKA! Tanten såg ut som ett frågetecken.
Efter typ en timme hittade vi varandra iallafall...sen gick vi till något köpcentrum käkade ASGOD mat, och kollade i affärer.

Imorgon ska vi tydligen på någon halloween fest, och de tycker att jag ska klä ut mig till en rosa hellikopter!!! En rosa hellikopter liksom? hahaha. Ja vi får väl se...


Nervös tjej imorse...



Där åker mitt plan... och jag sitter ju på då! Pappa tog kortet ;D


Kommentarer
Postat av: mamma

Ha det nu så jättebra. puss

2009-10-25 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback