Vad är sannolikheten?

Jag har lite smått panik, för jag känner att jag börjar få lite ont i halsen. Alltså det är inte så farligt. Men ändå, jag känner att det sticker till lite när jag sväljer och det känns lite tjockt. Och eftersom jag och Sanni ska åka till Stockholm på fredag så känner jag att det är jävligt olägligt att bli sjuk/förkyld nu.

Det känns också jävligt onödigt att jag JÄMT ska ha ont i halsen, vara tät i näsan och vara allmänt förkyld när jag ska till Sthlm med någon annan än min familj. För två år sedan blev jag sjuk när jag, Erica, Amanda och Lisa var i Stockholm några dagar, förra året var jag föryld när jag och Sanna var där - och då var jag riktigt hes!
Egentligen ska sannolekheten vara 3 av 365 att jag blir sjuk just de dagarna. Men om vi ser till hur ofta jag har varit förkyld så är det typ 100%! JAG HATAR DET!

men, positiva klubben!
JAG ska köpa apelsin och proppa i mig C-vitamin. Glass ska jag ha också...


 Frästen fick Maddies bäbis den här av mig här i veckan:D haha!
Helt galet lust att skaffa barn fick jag när jag gick och tittade på små mini klär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback