Långben kör bil

Jag var ute och övningskörde förut, första gången på typ två månader. JAG HADE GLÖMT MASSOR! Hahaha, fett osäker var jag ute på vägen måste jag säga. Jag skulle växla men bromsade och stannade mitt i en backe. Då ville jag gråta, fast hela familjen satt ju i bilen så jag började asflabba istället! Sedan resten av vägen så satt min syster i baksätet och flinade åt mig den jäveln. Så fort jag tittade i backspegeln så satt hon där med sitt flin.
När vi var framme så liksom gick jag ur bilen som vanligt och mamma bara:
- Lås bilen...
Både jag, Evelina och pappa fortsätter att gå.
- Vem har nycklarna?
Då stannar jag:
- Men vafan, det var ju jag som körde. Jag lämnade nycklarna i bilen! HAHAHAHAHA

Pappa jämförde mig med långben när de är på husvagnssemester:
- Vem är det som kör?
- Det är jag som kör! .... DET ÄR JAG SOM KÖR! paaaaniiiiiiiik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback