Bra eller dåligt?

Haha jag pratade med CH igårkväll/inatt. Han tycker att jag verkar som personen som på gymmet har en rosa glansig baddräckt och en toffs på varsin sida av huvudet. Vilken rolig bild han måste ha av mig. Tänk vad roligt det måste vara att drömma om mig om man har sådana tankar.
Dessutom tycker han att jag är bra på att prata Stockholmska! Ska man ta det som en komplimang eller inte? Stockholmska är drygt! Det tar lång tid att säga alla saker.. "Jag vet inte" - "Ja vene" ? Men jag är en felplacerad Stockholmare har jag och Sanna kommit fram till... Så innerstinne så är jag jävligt bra när det gäller stockholmska.

Jag kan tänka mig blondinbella i en rosa baddräck, och toffsar på huvudet och hoppa runt på gymmet... och tugga tuggummi med hela munnen!
JAG ÄR INTE BLONDINBELLA!


 Men visst, rosa "gympadräckt" har jag haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback