Lugnat ner mig

Haha, jag sitter och tittar på alla filmer jag fick från Elli för någon vecka sedan. Hon hade massa band på när vi gick i 9:an, och vi var helvilda. Och med det menar jag typ, galna! MEN SÅ JÄVLA ROLIGA! Alltså jag dör när jag ser filmerna, och jag skämms så jävla mycket. Jag menar där står vi framför en filmkamera och dansar och mimar lite till Ola - Go, go Sweden! Det värsta av allt är att dansen är någotsånär inövad, fast vi gör fel HELA tiden. Det finns en film där vi låtsas vara Ola, Darin, och några andra snubbar från Idol, och att vi går in och träffar juryn. Vi är kungen och drottningen som dansar och sjunger till Grease - You are the one that I want.
Dessutom alla filmer från natur, jag åker skridskor i våran grusbacke, jag och Lisa låtsas att vi är med i Let´s dance, vilket slutar med att vi ser ut som Tomas Dileva båda två, jag ramlar hit och jag ramlar dit, jag ramlar hela tiden.

Jag börjar liksom på något sätt förstå vad min syster menade när hon sa till mig att jag har blivit lugnare än vad jag var för några år sedan. Herregud! Inte för att jag inte skulle kunna ställa mig framför en filmkamera och dansa till en Ola låt eller så (för jag lovar det kan jag) men jag gör det liksom inte. HAHA ,eller vem vet... Det kanske kommer snart det med!

Jag är ju trotsallt en pinsam person!



 

Kommentarer
Postat av: Erica

haha, jag skrattar så jag dör när jag ser er haha:P ni är mina idoler... lägg ut fler;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback