Trådlöst nätverk

Hehe jag är en nörd på riktigt. Jag var tvungen att testa om vårat trådlösa nätverk här hemma funkade ute, och det gjorde det. Så nu ligger jag ute på en filt i solen och myser med lite musik. Dock kom jag nyss på mig själv med att sjunga högt, vilket kanske inte är så bra? Kanske inte ute. Och med tankte på hur jag bor också. Mitt i kvarteret. Alla grannar bor runt oss vilket också betyder att alla kan höra mig.
Nelly låg här bredvid mig ett tag, men hon flyttade in sen, det blev nog för varmt för henne antar jag. Har vaniljdrömmar att knapra på också, så just nu känns livet perfekt måste jag säga.
Väntar på att Lisa ska sluta skolan också så att vi kan gå till stan och käka något. Jag tror vi skulle göra det iaf. Haha... Lovade Enneby att möta upp henne sen också och gå och ta en glass.

Sedan lite senare ska jag åka till Karlstad, och hem till Sanni.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, dom är ju det :)



En liten lista på dansfilmer till dig:



Honey

Center Stage: Turn it Up

Feel the Noise

Save the Last Dance

Save the Last Dance 2

Stomp the Yard

How She Move

You got served

ATL

Step Up 2: The Streets

Take The Lead

Shall we dance

Make It Happen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback