Jag fryser inte

Jag trodde det skulle vara fint väder idag. Så jag sket i att sätta på mig jacka imorse.
- Men Josefine, kommer du inte frysa i det där? Frågade min mamma.
- Nej! svarade jag.
Sedan stod jag och frös som en idiot vid bussen halv sju imorse också. Men inte en min rörde jag! Folk i jacka stod och hackade tänder men jag var asball och låtsades som om att jag inte frös alls... Fast att jag bara hade en tunnare tröja på mig. Jag hade lust att kavla upp ärmarna på tröjan bara för att visa hur varmt jag tyckte det var. Men jag gjorde inte det, då hade jag frysit ihjäl. Som tur var så kom bussen ganska snabbt och jag fick sätta mig i värmen.

Sedan att jag har frysit nästan hela dagen är väl en annan sak... Ibland fattar jag inte vad jag tänker på!


 men jag trodde faktiskt det skulle bli vackert väder...!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: ja, de är lite snålt kanske... Fast iofs kanske det är bra, då dom lär sig att sälja för andra barns skull, inte bara för deras egen. Att dom själva får pengar för det ska ju kanske mer ses som en liten bonus... Men vad vet jag=)

Postat av: hanna

svar: så ska det låta!

du har grymt fina ögon förresten :)

2009-04-28 @ 23:03:38
URL: http://hnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback