slutade tidigt! (Y)

Haha, ja idag slutade vi minsan tidigt! Skööönt. Dock fattade vi ingenting, vi liksom stod utanför dörren och väntade på att lillian skulle komma, haha och på dörren satt det en lapp där det stod att vi skulle jobba ensama idag. Fett synd att vi missade den från början liksom. HAHA! Jaja, vi slapp matten idag med så vi slutade direkt där. Så nu är jag hemma, kom hem för en halvtimme sedan, och så tidigt har jag inte varit hemma sen i våras! haha.

På UF imorse lät våran grönhåriga lärare oss gå och jobba med en gång - rekord! Vi kontaktade UF kontoret i Karlstad och bad dem om hjälp eftersom våran lärare är värdelös på att hjälpa! Verkligen helt värdelös. Det enda hon har lärt oss är att det finns olika storlekar på papper och kuvert! Mer än så är det inte... Och hur ofta använder man kuvert nu för tiden? Hallå - Mail! DAAH! Haha nej okej men ändå.Vi har hittat en personlig rådgivare idag med, ingen mindre än våran kära mattelärare, och idrottslärare Stefan! Perfekt det ju.

Nu när jag kom hem började för övrigt regnet att ösa ner utanför. Skööönt! Så nu har jag gjort fetaost sallad och ska krypa ner under en filt och mysa framför tv:n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback