Nu har vi text minsann.

Nu sitter vi här och har textkommunikation igen. Jag är klar med det vi skulle göra så jag har sett 5 avsnitt av "När karusellerna sover", så nu har jag sett alla avsnitt. Fett bra julkalender. Haha. Nu vill jag se någon mer. Helst någon jag inte har sett på länge. Undra vilken? Ronny och Julia. Jag kommer ihåg att de hade gelé hjärtan. 
Jag fick frästen VG på min artikel.

Haha jaja! Jag var ute och gick en timme imorse! Fett skönt, fast väldigt kallt. Tack gode gud för att jag tog min nya jacka. Haha märkte iofs att jag hade tappat en vante när jag kom till Karlstad. Klantig. 
Jag hoppas frästen att jag får sluta snart för jag har fett tråkigt att göra. Haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback