Håkan Hellström på Nöjes

Jag bestämde mig igår för att jag vill nog på Håkan Hellström på Nöjesfabriken i Karlstad. Inte för att jag gillar Håkan egentligen. Eller ja, han gör väl en del bra saker. Men ingen storfavorit direkt, men jag kan låtarna. Konstigt nog. Haha! Men aja, så jag ska dit med Sanna - som gillar honom och har tjatat på mig i evigheter att jag ska följa med henne. Haha, och nu gör jag det, kommer nog bli en hel trevlig kväll. Får se om lilla Elli ska med också.
Mitt största problem är då vad fan jag ska ha på mig. Jag vill klä upp mig, men jag är så himla trött! Klänningen som ligger bredvid mig och skriker: PARTY! får mig att vilja sätta på mig en stickad tröja. illa.

Jaja, jag ska iaf till Karlstad idag, ska till Linnéa och sova där. Innan ska vi på bio, Sanni som bjuder om jag har fattat det hela rätt? Haha, pinsamt om det inet skulle vara så nu!.....

Kommentarer
Postat av: vem vet

DIN LILLE SPJUVER

2008-10-30 @ 13:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback