Nej vet ni vad

Jag ska försöka att rycka upp mig. Jag har varit superdeprimerad och otroligt pinsamt negativ i flera dagar nu. Jag ska försöka att le, och iaf vara lite glad. Även om det här har förstört det mesta. Äsch...
Jag och syrran planerar att köpa ett playstation....bara för att vi älskar Singstar!  Det kan ju alltid vara kul. Då kan jag sitta här hemma och sjunga lyckliga låtar för mig själv! Typ... eller alltså, jag kom bara sådär att tänka på brandsta city släckers låt, den är ju ganska svängig sådär. Man blir ju lite sådär "woho" av melodin, men den är ju ganska tragisk ändå, bara "kom och ta mig långt här ifrån", det är ju uppenbart att personen inte trivs med sig själv och vill bort! På tal om singstar jag... Vi sjöng det hos Jocke på midsommar, och det var kul... Och Jocke är på väg till Grekland nu... åh "kom och ta mig långt här ifrån" ! Japp....

Dessutom har jag kommit på att Lisa är att väldigt bra, och det är en människa som jag har uppskattat för lite i många år av mitt liv (Tänk att vi knappt var med varandra alls i flera år!!!!) Men jag ÄLSKAR LISA! Hon är banne mig den bästa personen som finns. Lisa kom som en räddande ängel igår. ( Jag fick det finaste någonsin av henne i veckan, och jag blev så rörd ). Iaf så satt vi vid maten och pratade, och så började vi prata om vem som skulle bli min brudtärna (om sådär 10år när jag gifter mig), iaf så sa Lisa att hon skulle vara det, min syster sa att hon skulle vara det för att hon var min syster. Men man kan väl ha två brudtärnor? Iaf så tänkte jag efter ett tag, och faktum är det att jag har känt Lisa längre än min lillasyster. Det är coolt. Och det är coolt att jag skulle kunna säga att Lisa skulle kunna bli min brudtärna, eller gudmor till mitt barn eller vad som helst. För jag är nästan säker på att när vi väl kommer till bröllop och barn så finns Lisa fortfarande vid min sida. Jag tror jag ska läsa upp det här för henne, och sedan fria!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback