Måndag

Ja alltså idag är det måndag och här ligger jag i sängen och kämpar mot huvudvärk. Jag är extremt trött, det är därför. Ändå somnade jag hyffsat tidigt igårkväll. Tidigt för att vara söndag och tidigt för att vara vilken dag som helst. Jag somnade vid elva. Helt otroligt skönt! Dessutom fick jag sluta tidigare idag eftersom jag var klar med det jag skulle göra, så jag var hemma redan vid halv tre. Då gick jag hem och la mig. Och här i sängen har jag legat sedan jag kom hem. Det blir 4 timmar det. Men men, jag har kollat på underbar och älskad av alla också. Haha, bra film!
Och eftersom alla säger att I am Legend är så dålig så ska jag ta och titta på den senare med. Får se om den är dålig. Verkar inte riktigt vara min typ av film men som sagt, vi får se!
Nu ska jag hämta mig något att äta, sedan lägga mig i sängen igen och ligga där resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback