vad vet jag

Åh nu har hela den här helgen gått också då. Jobbigt värre. Jag vill inte att skolan ska börja! Alltså i vanliga fall så här dags, när det bara är några dagar kvar till skolan så brukar jag faktiskt längta. Enda gången jag kan minnas att jag inte har längtat är när jag skulle börja natur. Men i år längtar jag inte så mycket heller faktiskt. Det är klart att jag längtar efter att få träffa alla, det gör jag verkligen. Usch vad lång tid det har gått sedan vi träffades liksom. Sanna och co. har jag ju träffat på lovet, fast det blir ändå inte samma sak som under skolveckor. Man träffas inte lika ofta och lever på sätt och vis olika liv på något sätt också.

Menmen, helgen har varit ganska bra ändå. Det var väl gårdagen som var lite utav en besvikelse då kanske. Fast det ordnade upp sig sedan när jag kom hem ändå, ett enda telefonsamtal fick mig att le ända in i sömnen. Det  var ett väldigt bra samtal, ett bra och långt samtal. Det behövde jag nog tror jag. Haha! Lycklig är jag iaf.
Idag har jag bara legat i sängen typ, jag var ute och övningskörde lite med pappa förut. Alltså mina föräldrar är kassa när det gäller att övningsköra. Eller inte kassa, de är bara dåliga lärare. Jag fattar aldrig vad de menar och så blir de griniga på mig, för att de förklarar för dåligt.
- Ska jag svänga här?
- Nej nästa.... Men hallå, du skulle ju svänga här!!!!!
- Men du sa ju nästa!!!!!!!!
Jag blir helt gråtfärdig och har bara lust att ta gasen i botten och köra rakt in i en stenvägg när de gör sådär mot mig. Det är jobbigt.

Imorgon åker jag till Sannibanani!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback