Onsdag...

Denna veckan har vart åt helvete, eller ja denna veckan. Sedan i lördags har inget blivit som jag har velat.
Onsdag idag, det firade vi med att försova oss. Ohja! Tack för att du kom och väckte mig mamma.. INTE ! Hade nog hellre sovit några timmar till. För det hade jag gjort om hon inte hade väckt mig. Sådeså. På bussen hade de på fläcktarna typ, apkallt. Hade ju inga lektioner idag som man direkt hurrar för heller. Svenskan var nog värst, men då var jag så trött att det inte var värst ändå. Fattar ni? Naej, inte jag heller. Sedan kom vi ju inte med första bussen in till stan heller. Det hade jag iof inte förväntat mig. Så jag missade min buss hem! Jag tog tåget som gick 35minuter senare. Det kom jag med... Pratade med Erica i telefonen som tur var. Annars hade jag inte vågat gå på tåget kan jag ju säga. Haha, Jag är urusel på tåg. Men jag klarade det... Med lite pepp från Erica då!
Men vadå, jag klagar inte. Ibland måste saker och ting gå åt helvete också, så man förstår hur bra man har det i vanliga fall :)
Fast att jag inte kom med bussen från skolan idag så tycker jag ändå att det är hyffsat roligt att stå där och vänta. Stå där i mitten, har en klunga runt sig, man knuffas lite hit och litte dit. Tror  vi gillar närhet på SÄG, inte bara i busskön, även i den oändliga matkön! Som närmast varandra är vi nog jämt innanför dörrarna till matsalen. OJ oj oj. Iaf sedan när bussen kommer så går allt egentligen ganska fort. Man hinner inte med att tänka eller någonting. Du kan inte ens styra dig själv. Antingen kommer du med bussen, i det är inte pågrund av att man går in själv. Man svävar, för alla knuffas så otroligt mycket. Det är lite roligt faktiskt.

Det är torsdag imorrn, ändå ganska lugn dag. Jag får sova till 06.40 och jag kommer hem 14.30! I LIKE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback