Ironisk?

Nu är det hälj igen! :D Fan va gött... Jag ska se till att sova, sova, sova och skriva uppsats! Ja så går det när man inte jobbar på lektioerna eller bara är ute och åker buss. Vi har haft ehm 3 veckor på oss i skolan tror jag. Jag och Sanna har vart ute och velat 4/5 lektioner. Fast Sanna har ju faktiskt fått en del gjort iaf :) Men jag fixar det! Har ju iaf börjat nu så det känns skönt :)
Orienterade idag iskolan oxå. Haha jag och Sanna var ju inte världsbäst, men vi var inte världssämst heller om man säger så. Vi hittade ju 7/8 kontroller och det är väll alltid något ? :)
Haha, det roligaste idag måste ha vart när jag trodde att Daniel var ironisk och tyckte att Sanna var helkorkad som inte förstod det. Så jag sa med en såndära överlägsen röst: Sanna, han är ironisk...
Sedan kollade jag på Daniel som INTE var ironisk! Så jag fick ändra mig och sa nästan lite trumpet: Han är inte ironisk!
Just nu sitter jag med överdrivet mycket ont i huvudet... Ska nog snart lägga mig lite. Vänta på att moder och fader ska komma hem... (Broder Erik och Syster Anna HAHAHA LISA!) De är ute på duse med lilla nelly ^^ Sen får de köra mig till Mcdonalds först och sen upp till Lisa, ska fixa med mig lite popcorn och en chokladask med tänkte jag! Sen blir det en helkväll hos Lisa. Det enda jobbiga är att de har lagt Lilla Melodifestivalen och Idol på samma tider... Vad tänker de med? MÅNS ZELMERLÖW OCH IDOL SAMMTIDIGT? (för det är ju inte småartisterna jag är intresserad av, haha)

Men nu ska jag lägga mig i några minuter :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback