Idol nörd

Jag har spenderat eftermiddagen med att rålyssna på Olas (Idol-Ola you know?) nya skiva. Efter att ha läst recensionen i NWT och lyssnat på skivan så är jag rädd att jag inte kan annat än att hålla med NWT. På en skala 1-5 så får Ola minus! Snälla, den enda låten jag tycker är hyffsad, förutom S.O.S. är good enough...Alla de andra är ganska dåliga. Men vem vet jag kanske ändrar mig med tiden. Men, jag lovar, jag ska fortsätta att köpa hans skivor ändå. . . Jag vet inte vad det är, men det finns en länk mellan mig och Idol. Jag menar, jag har alla Dvd:er, jag har ALLA Darins skivor, jag har Måns Zelmerlöw, Danny, Ola, Erik Segerstedt, Agnes Carlsson...Jag har Idols samlings CD, Idol- spelet, MEN jag har inte samlarkorten...För sånna tror jag inte det finns XD
Och årets idol ska vi ju inte ens prata om. ALLA är så fruktansvärt bra! I fredags åkte Anastacia ut, det ville jag inte! Alla pratar om hur bra Sam är.. Men jag vet inte, jag tror ej jag tycker det! Marie är bra, hon från big brother. Fast jag kan ju inte annat än att erkänna att jag hade fördommar mot henne i början. Inte minst när hon gråt så mycket och hade så utmanande kläder på sig. Hon har bättrat sig och rösten knäcker ibland.
Sedan håller jag ju på Mathias och Christoffer (Nejdå, det är inte alls för att de är snygga! ) haha;)
Jag kan också rekomendera Idol jeopardy på blip.se! Det är gött kul de!

Nej nu ska jag skriva klart min saga! Och sen kolla på en film :)
P.S Värmlänningar, läs tidningen tryck ;) Jag och Sanna är med där i :D En liten bild sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback