Det är onsdag

Flicka skrek: Ge mig ett glas vatten! Sedan avled hon.
Är jag inte fantastiskt påhittig? Vi ska skriva en artikel i svenskan. Egentligen tyckte jag att det var skittråkigt från början. Eller kanske inte från början, men igår tyckte jag det. Jag satt med samhäll, mediekunskap, svenska och engelska framför mig. Smarta Josefine väljer o göra svenskan, alltså skriva en artikel. Varför valde hon det?
- Jo helt enkelt för att det föll henne i smaken just då!
Men grejen är ju den att jag behöver ju INTE göra svenska läxorna. Så varför i hela fridens namn gör jag dem? Och varför i hela fridens namn gör jag dem först när jag har så många andra grejer som jag måste göra. Svenskan var för övrigt det enda jag orkade med att göra igår. Helt otroligt!
Idag slutade vi tidigt, närmare bestämt nästan 2½ timme tidigare. Jag kom med en tidigare buss hem, YES! Vad bra, jag kom hem 3 timmar tidigare, då hinner jag ju göra massor med läxor. Tror ni det eller? Först var det svampbob på tv. Jag vet, jag vet - SVAMPBOB! Sedan kom jag på att jag inte orkade se färdigt på Notthing hill igår så då var jag tvungen att se det sista på den. Efter det tänkte jag sätta mig och läsa lite, men då låg datorn så lockande bredvid mig i sängen. Jag startade den och förvånande nog så hamnade jag på bilddagboken, när jag ändå var där så kände jag att jag kunde lägga upp lite bilder från dagens "Värsta bästa tårtan- tävling" Efter som det går så segt ibland att lägga upp bilder så tog det mig ungefär en halvtimme. Sedan tog jag mig en kik på Fejmtv, det hade inte hänt något. Förutom att jag hade 124 olästa meddelanden idag, igår hade jag bara 121! Och filmen när Nelly ( + jag och min syster) blir rädd för åskan, hade fått en till "fejmning"
Jag är ju bara så UTE där just nu! haha! Jag var ju nästan inne ett tag. Inte precis så som joppi, Fettfulcrew och argarian var/är, men ändå lite!

Nej usch nej, nu gör jag ett sista försökt till att läsa lite samhäll, sedan blir det BONDE SÖKER FRU! yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback