Gör inte så ...

Du gör det så himla svårt för mig. Säger en sak, menar en annan ! Jag vill en sak, gör en annan. Varför kunde allt bara inte vara så lätt som det verkade vara från början. Jag vill inte, vill inte, vill inte bli så sårat igen. Vill inte, vill inte, vill inte missta dig. Ja tror aldrig att ja har bleve så arg som ja har vart på dig. ALDRIG.  Ja vet inte vad jag ska göra. Varför skulle ja vara så envis, varför skulle ja göra sådär. Snälla gör det bara lätt för mig.

Amanda, du uppmuntrade mig!:P O nu sitter ja i klistret igen!:P FAAAN. Nej sry, det är inte ditt fel. Bara mitt eget. Och ja ska lösa det, jag lovar, och det enda som kan lösa det till det bättre är en vit häst eller, hmm vad var det vi sa: En tändare =D haha. Ja, det är det enda, eller en jävligt bra förklaring! ;P haha.

Var i kstad idag på Bio. Rosa - the movie. Skitbra film, eftersom ja tycker att Ville är läcker ^^ haha. Speciellt utan tröja. Tyvärr så hände nått med min näsa under denna resa, ja känner bara en enda lukt och det är av en jävligt go parfym måste ja säga. Haha;D Van Gils;D Ojojojoj. Haha, mitt fel igen;P  haha.
Köpte iaf rosa tröja o svart linne, rosa diadem o så en ny rosa tablettask från Lagerhaus eftersom ja samlar på sånna gulliga rosa olika askar:P haha;) Sammlar iof på alla fina askar därifrån:P O det bästa är ju att det är askar fyllda med gooooodis;D haha. aja, rosa filmen va bra bra bra bra bra o bäst:D hahah. Och ROSA är förövrigt ett väldigt fint ord, namn och FÄRG:D haha;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback