Njuta av lägenheten

Så himla skönt, vi har äntligen grejat klart i lägenheten! Det enda är lite småfix som enonomi och så sätter stopp för just nu. Sedan väntar vi på en stor fin tavla med en bild som pappa har tagit. Kommer göra susen i vardagsrummet. Kommer bli så himla fint. Sitter ofta i vardagsrummet och bara tittar på hur fint i har det redan nu. Med tanke på hur mycket vi har tjafsat om inredning de senaste månaderna så är det ett under att det är så fint som det är. Haha! Med älghorn, älgtavlor och rosa saker. MEN DET ÄR FINT. Och jag trivs så himla bra ihop med min älskade sambo. Lite omställning att bo två, men jag gillart. 
 
Bild på köket. Älskar det öppna skåpet med den blåa tapeten i. Det tackar vi syrran för.
 
SOVRUMMET <3 Dör. Älskar sovrummet. Älskar sänggaveln jag gjort, och nattduksborden och min fina tyllampa.
 
Har även gjort en stor, fin lampa av tårtpapper! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback